Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Hobbyist Member Amanda28/Female/Canada Recent Activity
Deviant for 10 Years
Needs Premium Membership
Statistics 158 Deviations 598 Comments 19,270 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviantID

Leara's Profile Picture
Leara
Amanda
Artist | Hobbyist | Varied
Canada
I make cakes. Hopefully on a professional level sometime in the near future. I like cute things far more than anyone my age should, as well as anything sparkly. While I don't smoke and pretty much don't drink, I have an addiction to Chocolate and Pepsi. I have a *minor* obsession with Loki, that's now extending to the dwarf Kili. Thanks Peter Jackson. >.>
Interests
I'm back! And with a cake decorating vengeance! ....Sorta...and with pink hair. Whooo! (I totally still look young enough to get away with it)
I kinda forgot about DA almost completely. I'm sad to admit I don't really draw anymore. The motivation was sucked right out of me. Now my artistic satisfaction comes from nail art and cake/cupcake/cookie decorating. I blame Cake Boss. Seriously.
I hope someday I'll draw again, but who knows. I have a book idea, I really like the story, would love to get it on paper. Unfortunately writing isn't something I've kept up with either. Maybe being on here again will somehow give me the motivation and inspiration to do, instead of simply dream.
  • Listening to: Gangnam Style by Psy (Damn it's catchy, WTF)
  • Reading: Fevermoon, Karen Marie Moning's graphic novel.
  • Watching: Family Guy
  • Playing: LoZ: Ocarina of Time
  • Eating: Deciding between cheezies and cookies.
  • Drinking: Diet Pepsi

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconmagusferox:
MagusFerox Apr 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Thanks for the (re)fav. Hehe. I was a bit overzealous with the gallery pruning. Oh, and HI! :D
Reply
:iconstillahulagirl:
Thank you for the fav :aww: Your work is quite lovely... and I loove the hair!
Reply
:iconkungfuhouseplant:
Your creations are lovely and you should feel lovely~
Reply
:iconredrockercakes:
redrockercakes Oct 28, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
Cheers for the fave!
Reply
:iconleara:
Leara Oct 28, 2012  Hobbyist General Artist
To you too! :P
Reply
:iconsnozombie3:
thanks so much for the fave! :heart:
Reply
:iconadvent-rain:
Hi! It's Tara; I totally love your gallery and your style :)
I realize we have quite a lot in common :)
Music, books, anime/manga etc haha :)
Keep up the awesome works!
Reply
:iconleara:
Leara Nov 26, 2009  Hobbyist General Artist
Thankies! Not hard to tell we're related eh? I remember when my dad went to Ontario a few years ago, he came home and told me I had a younger cousin who liked all the same stuff. Haha. Even the self-portrait pics you take eerily have the same style to them as pics I used to take a few years ago...like even my mother noticed how similar. It's kinda freaky. We must have got all the good genetics from the White's side. lol :D
Reply
:iconadvent-rain:
Lol so true :) I remember that too! Wayy too awesome to finally see what I've been told haha; I love the Birthday Massacre as well; saw them live with MSI and some other side bands; Lacuna Coil is pretty great too :D
Reply
:iconsquidpig:
Thank you so much for the fav! :icontardnessplz:
Reply
Add a Comment: